maandag 4 februari 2008

Naar de bioscoop

Groep 3 en 4 zijn naar de bioscoop geweest.
De film heette Sven en de rat.

Sven deed met zijn rat mee aan een dierenwedstrijd.
De rat moest meedoen met een race, door een ring springen, over een touw lopen. Hij heeft de wedstrijd gewonnen.

we vonden de film echt heel leuk en ook een beetje spannend.

Naar de bioscoop gaan vonden we ook al spannend. De film hebben we gezien op een heel groot scherm, dan was het extra mooi.

Groetjes van keanna, nesrine en anthonia

3 opmerkingen:

Hajar zei

Zo lijkt me een hele leuke film!!!!
Zou ik ook wel naar toe willen gaan...
Maar ik ga weer.
De groeten van Hajar

meester Henk zei

Beste kinderen van groep 3 en 4.

Een bezoek aan de bioscoop is altijd leuk. Ik vind het vaak leuker dan wanneer je de film thuis kijkt. Er is toch een aparte sfeer in de zaal.
Was het erg druk toen jullie er waren?
Groet, meester Henk

Susanne zei

ik hOOp allemaal dat jullie een leuke dag hadden in de biOscOOp dat verwacht ik wel want het is altijd leuk Om naar de biOscOOp te gaan maar ik ga weet dOei dOei allemaal (L) -XXX-xxx-