donderdag 21 februari 2008

De geweldige rommelmarkt!!!


Drie dagen geleden was er een rommelmarkt op de Klimop.
Dit jaar was de opbrengst van de rommelmarkt bedoeld voor de feestweek (op het einde van dit schooljaar vieren we dat de Klimop 40 jaar bestaat)!!!
Doordat er mensen waren die nog bruikbare spullen hadden thuis, kon de Klimop dat verkopen. Er was vanalles te koop. Gelukkig kwamen er veel mensen na een paar minuten. Binnen een half uur was er meer dan de helft van de spullen verkocht.
Natuurlijk was er ook nog een grabbelton. Sommige mensen grabbelden zelfs drie keer achter elkaar!!!
Natuurlijk zijn we blij met de opbrengst. Binnen een half uurtje hadden we al €170,50 binnen gekregen!!!
Er waren zelfs mensen zo lief voor ons dat ze ons sponsorden. We zijn nu heel erg blij dat we zoveel geld hebben kunnen krijgen binnen een half uurtje. Natuurlijk konden de leerlingen van groep 7/8 heel goed prijzen matsen.
Susanne schreeuwde de hele zaal bij elkaar omdat ze bij haar onder andere sieraden en kleding konden kopen!!!

2 opmerkingen:

Hajar zei

Heey heey allemaal.
Ik vond de rommelmarkt echt SUPER LEUK!!!
Ik zelf stond bij de grabbelton.
Er kwamen opzich veel mensen grabbelen.
Gelukkig was er binnen een half uurtje €170,50 binnen gekregen!!!
Maar ja ik ga dan maar weer.
Groetjes van Hajar.

Chaiima zei

HOoii.. Ik vond de rommelmarkt SÚPER leuk! het was lekker gezellig en vol vooral ik stond bij de overige ik moest zelf de prijs geven. Dat was niet al te makkelijk maar wel een uitdaging! Veel mensen kwamen voor de tv maar jammer genoeg heeft niemand die gekocht..='( Máár er zijn wel andere dingen gekocht en een heleboel ook! Het geld dat we binnen krijgen wordt gebruikt voor de feestweek.

DOegg..
Chaiima