donderdag 7 februari 2008

Het geweldige carnavalsfeest!

Afgelopen dinsdagmiddag vierden we het carnavalsfeest.
Met de hele school hadden we een klimoptheater. Elke klas had een eigen optreden gedaan. Iedereen was helemaal leuk verkleed en in de sfeer.

Groep 1/2 had een liedje en een dansje over clowns die steeds vielen als ze een rondje draaiden. Groep 3 had een toneelstukje over een koning en koningin. De koningin hield niet zo van muziek. Doordat alle kinderen een liedje gingen zingen en daarbij op instrumenten speelden, hield ze wel van muziek. Groep 4/5/6 had een liedje over verschillende personages. Groep 7/8 had een carnavalsmodeshow gedaan.
Tot slot hadden we bingo gespeeld met de hele school en iedereen kreeg een geweldige prijs! Zo slaagden wij met dit leuke carnavalsfeest!!!

4 opmerkingen:

Iniarha zei

Haaay iedereen !

Onze carnavalsfeest was egt wel leuk. Iedereen was helemaal in de sfeer. De bingo was ook wel heel gezellig.

Doeiii!! xxIniarha

Hajar zei

Heey allemaal.
De bingo was best wel gaaf!!!
Ik vond de stukjes van de groepen heel erg leuk natuurlijk was de modeshwo van ons het beste!!!:D
Maar ik ga weer.
Doeii Doegg
De groeten van Hajar.

meester Henk zei

Hé, carnavalvierders,

Jullie hebben genoten van het feest, dat is wel duidelijk. Wat ik me trouwens afvraag.... heeft Kaatje Kaars ook meegedaan met dit feest??? Als dat zo is, ben ik benieuwd wat ze ervan vond. En als ze niet heeft meegedaan, gaat ze de volgende keer wel meedoen?
Groet van meester Henk

Susanne zei

haaii haaii allemaal ik vond het egt een geweldiige carnaval het was allemaal heel leuk vooral de bingo maar weet je wat toch leuker is vindt ik net als vorige jaar dat vond ik leuker maar dit jaar was het ook leuk en heb ik er ook van genoten dus doei doei Susanne -XXX-xxx-