vrijdag 15 februari 2008

De reacties van de groep 8-ers over de cito..

Chaima: Ik vond de cito makkelijk. De eerste dag was ik niet zenuwachtig. Ik vond een paar vragen van studievaardigheden best wel listig soms, maar verder vond ik het wel te doen. Ik was blij dat wij geen fouten in de cito boekjes hadden. Ik ben wel blij dat de cito voorbij is, maar nu ben ik wel HÉÉL nieuwsgierig voor de uitslag!

Roberto: Ik vond de cito best wel moeilijk en soms wel makkelijk. De eerste dag was ik wel zenuwachtig maar de laatste 2 dagen was de spanning wel een beetje gezakt.
Ik vond van taal de opgaves best wel moeilijk, maar rekenen vond ik wel heel makkelijk. Ik ben in spanning voor de uitslag!!! Groetjes van Roberto.

Hoesijn: Ik vond de cito niet al te moeilijk en ook niet al te makkelijk. Ik was de eerste dag ook wel zenuwachtig. Ik vond van taal de vragen best wel moeilijk. Ik ben blij dat de cito voorbij is. Maar nu ben ik in spanning voor de uitslag!!!!

Amin K: Ik vond de cito best wel makkelijk. Ik was best wel zenuwachtig op de eerste dag. Van sommige woorden wist ik niet wat het betekende. Ik vond rekenen het aller- makkelijkste. Ik ben wel opgelucht dat de cito voorbij is. Ik ben in spanning voor de uitslag!!

Amin N: Ik vond de cito makkelijk. Ik was de eerste dag niet zenuwachtig. Ik vond van studievaardigheden een paar opgaves moeilijk.Ik ben blij dat de cito voorbij is. Ik ben héél nieuwsgierig naar de uitslag!

Iniarha: De cito was best wel makkelijk. Ik was niet echt zenuwachtig om het te maken. Van rekenen vond ik een paar opgaven moeilijk. Taal was best wel makkelijk. Ik ben best benieuwd naar de uitslag!

1 opmerking:

Hajar zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.