zondag 10 februari 2008

Cito eindtoets voor groep 8

Morgen begint ook voor onze groep 8-ers de eindcito! Stiekem zijn ze daar wel wat zenuwachtig voor.

De afgelopen weken hebben we regel-matig geoefend. Dat deden we met de boekjes van de afgelopen jaren en op internet! Zo heeft iedereen kennis-gemaakt met de verschillende soorten vragen en hebben we geoefend hoe je moeilijke vragen toch kan oplossen.

Wij wensen onze groep 8-ers natuurlijk héél veel succes de komende dagen!
Geloof in jezelf jongens en meiden, jullie kunnen het!!!

7 opmerkingen:

(juf) Ine zei

Hallo allemaal,
Als ik vroeger een belangrijke toets had, brandde mijn moeder altijd een kaarsje voor me. Dat was om me veel succes te wensen en op die manier aan me te denken. Ik ga morgen ook een kaarsje voor jullie branden!!!
Veel succes,
jullie juf

(juf) Ine zei

Ik heb trouwens ook een digitaal kaarsje voor jullie aangestoken (hip hè!), kijk maar op www.brandeenkaarsje.nl dan kan je het kaarsje zien branden. Dat is natuurlijk ook wat veiliger dan een kaarsje thuis te branden als je op je werk bent:)

juf Leonie zei

De eerste dag van de eindtoets zit er al weer op. Nog maar twee dagen te gaan en dan zit er het al weer op. Gelukkig waren jullie vanmorgen in de pauze positief over de eindcito. Toch wil ik jullie voor de laatste twee dagen heel veel succes wensen. Zet hem op!

Juf Leonie

Maarten zei

Hey jongens en meisjes. Veel succes met de cito. Maak je zelf niet te druk, dan gaat het vanzelf.

Succes Maarten

juf Trudy zei

Hallo groep 8
De laatste dag!
Hopelijk is het voor jullie allemaal meegevallen en is het zuchten en zweten bijna voorbij.
En dan maar weer lekker ontspannen en leuke dingen doen.
Groetjes en tot maandag!!

Maarten zei

Hoi allemaal,

Zo de cito zit er weer op. Ik hoop dat het voor jullie niet zo vermoeiend was als voor juf Ine, want die zit nu ziek thuis. Hopelijk hebben jullie mooie scores gehaald.

Groetjes Maarten

Susanne zei

whahaha ik hoop allemaal dat jullie de cito heel goed hebben gemaakt en dat jullie eindelijk klaar zijn !! -xxx- susanne