zaterdag 5 januari 2008

We worden beroemd!!!

Natuurlijk zijn wij ontzettend trots op onze weblog!
Maar niet alleen wijzelf vinden het een mooie weblog. Intussen hebben een aantal mensen onze weblog ontdekt en er iets over geschreven op hun eigen weblog. Leuk toch!?
André Manssen heeft een weblog over ICT in het primair onderwijs. Daar kunnen leerkrachten terecht voor allerlei ideeën. Hij schrijft o.a. "Gefeliciteerd met jullie mooie en leuke weblog!"
Gerard Dümmer heeft ook een weblog over ICT in het onderwijs. Hij heeft bij ons op school de weblog mee opgestart en hij helpt de leerkachten als ze vragen hebben. Hij schrijft: "Zo krijg ik natuurlijk nog meer zin om eind januari op de studiemiddag van De Klimop nog meer mogelijkheden te laten zien op het gebied van ICT en onderwijs."
Wij zijn natuurlijk heel benieuwd wat hij ons dan gaat leren!!!

4 opmerkingen:

Gerard Dummer zei

Dag allemaal,

Jullie zijn echt goed bezig hoor. Zie jullie eind januari weer.

Groeten,

Gerard

Hajar zei

Heey heey allemaal.
Ooooh we worden BEROEMD!!!!
Ik vind het echt heel erg leuk dat we BEROEMD zijn.
Dat is echt heel SUPERR.
Sorry maar ik moet me even uitleven!!!!!!!
IK VIND HET HEEEEEEEL ERG LEUKKK EN SUPERRRRRR DAT WE BEROEMDDDDDD ZIJN!!!!!
Dat moest ik echt even doen.
Ik ben er echt super blij en trots op!!!
Maar heey ik ga der weer vandoor.
IK BEN ECHT SUPERRR BLIJ DAT WE ZO BEKEND ZIJN MET DE DEKLEINEKLIMOP!!!!
Doeiii Doegg .
Hajar.

Hajar zei

Heey heey hoe gaat het met jullie?
Met mij gaat het gelukkig goed.
Ik kan je wel zeggen dat onze klimop site echt superrr wordt hij wordt al steeds beter.
Maar van de dag dat ie bestond was ie al goed.
Hij was ook al goed toen er nog geen enkele letter op stond!!!
Daar bedoel ik dan mee dat de achtergrond mooi is en al die dingen...
Ik ben ook heel erg blij dat juf Ine mijn lerares is...
Zij kan ZOOOOOOO goed les geven en dingen uitleggen voor ons over computers natuurlijk ook juf Sandra en meester Kees .
Maar juf Ine is de aller beste!!!
Dit zeg ik alleen om hogere cijfers te krijgen hoor!:lol:
Nee hoor dat was maar een geintje.
Maar even terug naar het onderwerp...
Euhmmm.... wat wou ik ook alweer typen?
O jaa ik weet het alweer!!
Gelukkig krijgen we ook hulp van Gerard Dummer!!!
En Elleke Verwaaien.
Door Gerard Dummer worden we beroemd op zijn site en door Andre Manssen.
Daarom moest ik me in de vorige reactie (ook van mij) even uitleven!!!
Ik zelf heb het tegen mensen gezegd dat ze op deze site moesten kijken en dan was hun reactie:O wat mooi of Wat leuk zeg.
En daar ben ik dus blij om!!!!
Maar heey ik zie dat het alweer laat word dus ik ga dan maar weer.
Tot de volgende keer.
De groeten van Hajar.

Susanne zei

Heey heey allemaal.
Ooooh we worden BEROEMD!!!!
Ik vind het echt heel erg leuk dat we BEROEMD zijn.
Dat is echt heel SUPERR.
Sorry maar ik moet me even uitleven!!!!!!!
IK VIND HET HEEEEEEEL ERG LEUKKK EN SUPERRRRRR DAT WE BEROEMDDDDDD ZIJN!!!!!
Dat moest ik echt even doen.
Ik ben er echt super blij en trots op!!!
Maar heey ik ga der weer vandoor.
IK BEN ECHT SUPERRR BLIJ DAT WE ZO BEKEND ZIJN MET DE DEKLEINEKLIMOP!!!!
Doeiii Doegg .
Susanne