dinsdag 22 januari 2008

Het bezoek aan de Oosterlicht college...

Vandaag zijn we naar het Oosterlichtcollege geweest. Toen we binnenkwamen moesten we in de aula zitten totdat we met onze begeleiders mee moesten. We hebben drie proeflessen gehad en alledrie waren ze superleuk.
De eerste proefles was muziek. We hebben op een paar djembés gespeeld. Het was heel leuk. De tweede proefles was Nederlands, we moesten gedichten schrijven. Nadat we dat hadden gedaan kregen we wat te drinken. Een paar kinderen hebben hun gedicht nog voorgelezen. De derde proefles was handvaardigheid. We moesten een vliegbeest maken, je moest natuurlijk je fantasie gebruiken. Het moest helemaal van hout gemaakt zijn. Je moest lijmen, boren en zagen. Het was een hoop werk maar van een paar kinderen waren de vliegbeesten klaar.. Nadat we dat hadden gedaan moesten we eventjes meehelpen met het opruimen. Toen moesten we terug naar de aula om onze jassen te halen en terug naar school te gaan.

4 opmerkingen:

Hajar zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Meeskees zei

Ja mensen, er gaan een hoop nieuwe dingen op jullie afkomen! Spannend én leuk toch?
Het komt allemaal best goed, denk ik.

Meeskees

Iniarha zei

Heey ! Het was wel leuk op het Oosterlicht ;) Ook op het Cals en ik voelde me al helemaal thuis op het Oosterlicht. Het is een leuke school en het was gezellig in de proeflessen. Het lijkt me best spannend om naar een grote school te gaan en de Klimop te verlaten maar aan de andere kant is het best wel een leuke uitdaging!!

Iniarhaxx

Susanne zei

ik hoop dat jullie het héél leuk hebben gehad en dat jullie jullie al thuiis voelen op de scholen en dat merk ik wel aan inahra ze bericht whahah maar ik ga weer eens doei doei -XXX-xxx-