dinsdag 1 januari 2008

We wensen jullie een...

2 opmerkingen:

meester Henk zei

Alle meisjes en jongens en leerkrachten van De Klimop:

een heel voorspoedig en vooral gezond 2008 gewenst!

Ook dit jaar hoop ik heel veel spetterende bijdragen te lezen in de weblog. En .....ik zal meteen een goed voornemen opschrijven: ik zal vaker een reactie geven op de artikelen die jullie schrijven.
Eén ding mogen jullie best weten:
ik ben heel erg trots op al iedereen die onze prachtige weblog verzorgt!

Meester Henk

Florina zei

Beste leerlingen en leerkrachten van De Kleine Klimop.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn en gelukkig nieuwjaar! Ik kwam op jullie weblog via de weblog van Gerard Dümmer. En ik sta er versteld van wat goed jullie zijn!! Nog heel weinig op school met ICT gewerkt, en dan zomaar een hele leuke weblog maken! Hartstikke goed! De foto's zijn leuk en jullie verhalen lees ik met plezier. Dus voor het nieuwe jaar wens ik jullie ook heel veel plezier en veel nieuwe ideeën toe!
Groetjes, Florina
www.verzorgingslokaal.nl