woensdag 16 januari 2008

Groep 7/8 ging naar de film


Met z'n allen zijn we naar de film geweest.
Dat was vorige week vrijdag.
De film heette 'De verloren schat van de tempelridders'.
We vonden het een heel spannende film.
Zelfs de juf vond sommige stukjes heel spannend.
De film ging over een paar kinderen die op zoek gaan naar de schat van de tempelridders.
Onderweg naar de schat worden ze lastiggevallen door het zwarte Broederschap (die willen de schat ook te pakken krijgen).
Maar de kinderen waren ze te slim af en gingen weer op zoek naar de schat.
Maar hebben ze de schat ook gevonden??!!

3 opmerkingen:

Hajar zei

Heey heey allemaal.
Vorige week vrijdag was het echt heel erg gaaf!!! En natuurlijk was het ook spannend en grappig tegelijk.
Het leukste stukje vond ik toen dat ene muziekje af ging dat was best wel leuk...
De hele film was eigenlijk wel leuk.
In het begin dacht ik toen de juffrouw de poster ging ophangen:O nee heh het wordt weer zo een gare middeleeuwe film!!!
Maar toen we naar de bioscoop gingen vorige week vrijdag wou ik de film nog een keertje zien.
Die film was echt SUPERRRRRRRR GAAF!!!!!!!!
Jammer dat ik hem niet nog een keertje kan zien.
Maar ik zie nu wel weer dat ik heel erg veel heb geschreven...
Dus ik ga dan maar weer.
Nou veel plezier dan maar weer met reacties plaatsen!!!!
Veel groetjes van Hajar.

Susanne zei

heej heej allemaal ik vondt het een super leuke film en spannend was het vooral en grappig natuurlijk we moeten is vaker naar de film gaan JUFFEN EN MEESTER'S whahaha:P

(juf) Ine zei

Hallo allemaal,

Ik vond de film inderdaad héél spannend!!! Zo spannend zelfs dat ik er 's nachts nog over gedroomd heb. Oh, die achtervolgingen en zo... Gelukkig was hij af en toe ook wel heel grappig.