dinsdag 16 februari 2010

Afscheid van Juf Ine


Vandaag namen we afscheid van Juf Ine Verheyen.
Na zo'n zeseneenhalf jaar op onze school te hebben gewerkt wilde zij graag verhuizen naar het zuiden. Dichter in de buurt van het werk van haar man Maarten. Dichter ook in de buurt van haar ouders die in Belgiƫ wonen.
Samen met haar man en zoons Seppe en Robbe gaat zij nu wonen in Tilburg en werken op een andere school.

Voor onze school betekent dat een groot verlies. Juf Ine is reuze handig op de computer en dat was voor onze school weer reuze handig.
Veel kinderen en meesters en juffen leerden van haar hoe je iets op deze blog kunt zetten. De avonturen van Kaatje Kaars waren een idee van haar en werden bedacht door kinderen van groep 7 en 8. Kijk maar eens in de historie van onze blog.

We wensen haar het allerbeste en een heel fijn leven en werk in Noord-Brabant

2 opmerkingen:

(juf) Ine zei

Lieve Klimoppertjes en lieve (ex-)collega's,

Wat leuk, een artikeltje over mezelf op de weblog waaraan ik zoveel uurtjes heb besteed. Hij is dus in goede handen nu!

Afscheid nemen is nooit mijn sterkste kant, achteraf bedenk ik altijd wat ik allemaal nog had willen zeggen...
Ik vond het afscheid dinsdag heel gezellig en heel leuk! Wat wisten jullie allemaal veel van mij zeg (tijdens het ren-je-rot-spel)! Dat komt vast doordat ik zoveel klets ;)

Niet alleen mijn afscheid was gezellig, ik heb een heel leuke en leerzame tijd gehad op de Klimop. Een tijd die ik nooit zal vergeten!

Bedankt allemaal!
Juf Ine

Hajar.° zei

Hallo allemaal,

Ik vind het heel jammer dat juf Ine weg is van de Klimop. Ik zelf zit al niet meer op de Klimop maar toch. Ik heb zelf twee jaar les van haar gehad, en ze kan het echt heel goed.

Groetjes Hajar.¨