donderdag 28 januari 2010

Groep 3/4 bezoekt de bioscoop


Vandaag zijn wij naar de bioscoop geweest. We hebben de film 'Morrisson krijgt een zusje' gekeken.


De film ging over Morrisson. Hij is een jongen van vijf jaar en krijgt een zusje. Dit vindt hij niet leuk. Morrisson denkt nu dat hij weg moet, zodat er ruimte is voor zijn zusje. Morrisson bedenkt allerlei plannetjes om dit te voorkomen.


Het was een erg leuke film. Ook de kinderen vonden dit.

Het was heel leuk vond ik (Resul)
Ik vond het leuk (Keanna)
Ik vond de film leuk (Hamza)
Ik vond het een heel leuke film (Khadija)
Ik vond de film gaaf en soms een beetje raar (Ilias)
Ik vond de film leuk (Jessica)
Ik vond het leuk en cool en gaaf (Sean)
Ik vond de film leuk (Chevelio)
De film was leuk, maar soms zielig, ik moest bijna huilen (Rafaelo)


Geen opmerkingen: