maandag 30 juni 2008

De feestweek is geopend!!!!!

Vanmorgen heeft Carla Curvers, wethouder van Nieuwegein, de feestweek geopend. Ze vertelde dat de school ouder is dan Nieuwegein zelf. Ook vertelde ze dat ze de blog heel mooi en leuk vond en dat we er zeker mee door moesten gaan.
In de zaal opende ze deze week met een confettikanon. Hierna gingen we naar buiten en hebben we ballonnen losgelaten. Wij hopen dat de ballonnen heel ver vliegen en dat de vinders de kaartjes terugsturen.

Daarna zijn we naar binnen gegaan en hebben we een creatief circuit gedaan. We hebben pannenkoeken gebakken, uitnodigingen, tamboerijnen, slingers en clowns gemaakt en mooie t-shirts beschilderd.

In de middag hebben we een vossenjacht gehouden. Moeders, juffen en meester Kees waren verkleed en wij moesten ze allemaal zoeken. Het was best moeilijk, want de moeders, juffen en meester Kees liepen soms naar een andere plek toe.

Hieronder is een filmpje te zien van alles wat we vandaag meegemaakt hebben:

1 opmerking:

Hajar zei

Hallo allemaal. Ik vond de opening van de feestweek heel geweldig!!! Vooral toen Wethouder Carla Curvers met een confettikanon ging knallen. Toen de kinderen de balonnen met de kaartjes los lieten bleven er een paar balonnen in bomen hangen. Maar het leukste gedeelte van het circuit vond ik met juf Leonie en juf Mary en dat was toen we pannekoeken gingen bakken. En met juf Manon gingen we ook uitnodigingen maken. Bij juf Els was het toch het leukst : T-shirts verfen! Maar eigenlijk was alles wel leuk. De vossenjacht was toch wel een beetje het moeilijkst. Vooral meester Kees en de moeder van Lisa waren het moeilijkst te vinden. Dan kwam je langs en even later kwam je terug op de plek waar ze stonden en dan waren ze weer verdewenen. Maar ik zie dat ik al heel veeel heb geschreven dus ik ga maar weer. Ik hoop dat het morgen net zo leuk als maandag wordt!
Doei doei -x-
Hajar