vrijdag 16 mei 2008

Groep 7/8 plant zonnebloemen.

Vandaag hebben we zonnebloemen geplant. We hadden een rekenles gedaan waarbij je moest uitrekenen hoe snel een zonnebloem groeit. De juf zei toen dat we dat wel eens konden uitproberen met reuzezonnebloemen. Vandaag hebben we dan de zonnebloemen geplant, eerst moesten we het onkruid wegschoffelen en wegtrekken. Het was een beetje vies werk maar dat gaf natuurlijk niet. We hebben ook takjes gezaagd om bij ons plantje te zetten. Dan een zonnebloempitje erin en klaar is kees, en dat alles zonder de hulp van meester Kees :)!

3 opmerkingen:

Meeskees zei

Ik zou tegen de zonnebloempitten willen zeggen: 'Klim op'!

Susanne zei

Haha die van mij is nu al gegroeid!
Die van mij wordt de grootste van
allemaal! haha lekker puh uhu:P

juf trudy zei

Wel water blijven geven,hoor!
Ik ben benieuwd welke zonnebloem het hoogste wordt.
Ik zal af en toe met groep 1 en 2 komen kijken naar de resultaten.
Succes ermee!!