woensdag 14 november 2007

Klimop wordt gevaarlijk door Katsudo Kenpo



De kinderen van groep 3 4 5 6 7 en 8 hebben een super gymles gehad!! Ze hebben namelijk katsudo kenpo-les gehad van Marcel & Agaath.We begonnen met een kennismaking en daarna een warming-up.Iedereen kon heel hard trappen en slaan en goed verdedigen.Iedereen had pijn in zijn buik van het lachen en zere voeten van het op blote voeten lopen.

Als één na laatste werden er spelletjes gedaan en tot slot werden er diploma's uitgedeeld.

Bedankt Agaath en Marcel voor deze leuke les!

2 opmerkingen:

Chaiima zei

Ik vond de Katsudo Kenpo ZOOOOOOOO
onwijs TOF GAAF IK WEET NIET WAT leuk!! Ik vind het jammer dat we niet nog een les van Katsudo Kenpo hebben:( Maar het maakt niet uit:D
Ik vond dat Marcel en Agaath heeeeel sterk waren en zich zelf echt goed kunnen verdedigen! Ik denk dat ik ook op Katsudo Kenpo ga!!

-..Hajar-.. zei

Hallo.



Ik vind Katsudo Kenpo zooooo leuk!!!!:p.
Ik hou heel erg veel van vecht sporten:D
Gelukkig hebben we heel veel dingen geleerd dus kijk maar uit!!!!
Nou ik ga maar eens weer doeiiiiii