vrijdag 9 november 2007

De geweldige Badminton les !!



De kinderen van groep 3 4 5 6 7 en 8 hebben een geweldige gymles gehad!! Ze hebben namelijk badminton- les gehad van de vrijwilligers van de vereniging BC 'tgein: Ruben en Herman.In groep 8 hebben twee jongens 30 keer heen en weer kunnen slaan!! Jammer genoeg kon niemand het record verbreken. Maar iedereen had er plezier in gelukkig.

Op het eind hebben we een groepsfoto gemaakt en nog even snel tikkertje gedaan
maaaar... op een heel bijzondere manier !! Namelijk met een grote shuttle. Als je geraakt wordt met de shuttle, doordat de tikkers hem tegen je gooien moet je op de bank zitten aan de andere kant van de gymzaal. En als laatste werden de inschrijfformulieren aan de juf gegeven en zijn we terug naar school gegaan!!

4 opmerkingen:

Chahid zei

Ik altans vond badminton Super leuk en ik weet zeker dat de andere kinderen uit mijn klas er ook zo over denken.

Veerle zei

Hoi juf Ine en kinderen van groep 7-8! Wat een leuke blog hebben jullie! Leuk om de avonturen van Kaatje Kaars te volgen en ook tof om foto's van jullie te zien. Groetjes van Veerle (ook een juf en vriendin van juf Ine).

Chaiima zei

Het was egt Supperr!! leuk ik ben blij dat we nog een badmintonles hebben!! Ik hoop dat het dan nogg leuker word!!.

Hajar zei

Heej allemaal.
We hadden vorige week vrijdag een badminton les gehad.
En toen waren de pieten gekomen omdat,we ze op school niet konden zien:P
Jammer dat Ruben en Juf Ellen geen les meer konden geven maar gelukkig hadden we al een keer badminton les gehad als ik eerlijk moet zijn dan vind ik de pieten veel leuker dan badminton les krijgen :lol: