dinsdag 29 september 2009

Afscheid juf Ellen

Hallo,

Ruim twee jaren heb ik met veel plezier één dag per week op De Klimop gewerkt.
Eerst in groep 5/6, daarna in groep 6/7/8 en vervolgens in groep 7/8.
Afgelopen vrijdag heb ik op een feestelijke manier afscheid genomen. Naast mijn afscheid en het tijdelijke afscheid van juf Ine, vierden we de verjaardagen van meester Henk, juf Ine en van mij. Genoeg redenen voor een gezellige middag!
En dat werd het! Nadat de leerkrachten flink verwend waren, vertrokken we naar een park in Galecop. Daar speelden we het spel ‘levend ganzenbord’. Alle kinderen renden enthousiast door het park en probeerden als eerste bij het getal 63 te komen. Een mooie middag!
Ik wil iedereen bedanken voor de fijne jaren die ik op De Klimop heb mogen werken!



Groeten,
Ellen Kuipers

2 opmerkingen:

Hajar..~ zei

Hey allemaal

wat jammer dat juf ellen weg is.
ik zelf zit al niet meer op de klimop maar toch ;(

groetjes Hajar

Susanne zei

Hey allemaal

Aah wat jammer dat juf Ellen van school is.
Ik ben niet meer geweest maar ik kom gauw weer een keer langs

Groetjes Susanne.