maandag 23 maart 2009

Op bezoek in de bouwput

Nadat groep 6/7/8 een maquette had gemaakt (voor het project Nieuw!Nieuwegein), ging er één leerling naar de bouwput. Deze leerling schrijft een verslag:

We hebben in de klas een loting gehouden om te bepalen wie er naar de bouwput mocht. Ik heb gewonnen bij die loting, dus ik mocht er naartoe gaan. Toen ik in het informatiecentrum van de nieuwe binnenstad aangekomen was, lieten de mensen ons daar de maquette van de nieuwe binnenstad van Nieuwegein zien. Daarna kreeg ik een rondleiding door de bouwput. Hier moest ik foto's maken van de dingen die daar te zien waren. Tijdens de rondleiding liet Paul Moonen (onze gids en beroepsfotograaf) een paar manieren van fotograferen zien, bijvoorbeeld: kikkerperspectief, vogelperspectief en normaal perspectief. Na de rondleiding kreeg ik nog warme chocolademelk en een koekje.
Chahid

We hebben gestemd op de foto's die Chahid had gemaakt. Uiteindelijk, na lang stemmen, zijn we er uitgekomen dat we deze foto gingen opsturen voor de fotowedstrijd die aan dit project gekoppeld was:

Helaas hebben we niet gewonnen met deze foto. Andere scholen hebben nog mooiere foto's gemaakt!
Vanaf 17 april kan u alle foto's bekijken in het informatiecentrum. Ga er dus zeker eens langs!

Geen opmerkingen: